ההבדל בין קופה חכמה לקופה חכמה מאוד – סיפור מהסופר

מהפכה קטנה בסופרמרקט 🛒

“בחר את הפריט שרכשת: בננה?” 🍌
שאל אותי המסך בקופה העצמאית בשופרסל.
 
עצרתי להרהר לרגע.
הנחתי את הבננות על המשקל לפני שנייה, ובמקום לגלול ולחפש בין עשרות סוגי פירות – המערכת פשוט זיהתה אותן בעצמה.
“כן,” לחצתי בחיוך, והמשכתי לפרי הבא.
שוב – המערכת זיהתה מיד את הפרי שהנחתי.
 
ואז נזכרתי בביקור שלי בסופר אחר שאני עורכת בו קניות.
עמדתי שם מול הקופה העצמאית עם שק תפוחי אדמה. גללתי 4 מסכים עד שהגעתי בסוף למילה תפוח אדמה. ואז שוב חוזר חלילה לירק הבא.
 
וכמובן מעבר לזה שממש נהנתי מחווית הקניה. 🤩
 
זה גרם לי לחשוב על העבודה שלי בתחום הצ’אטבוטים והבינה המלאכותית. כמה פעמים אני שומעת לקוחות מתוסכלים שמספרים על החוויה שלהם מול בוטים “טיפשים” – כאלה שפשוט מגלגלים אותם בין תפריטים אינסופיים של אפשרויות, בדיוק כמו הקופה החכמה הפחות מתקדמת בסופר.
 
אבל יש דרך אחרת.
 
כמו שהקופה החכמה בסופר זיהתה את הבננה שלי ברגע שהנחתי אותה, ככה גם הצ’אט החכם שאנחנו מפתחים יודע לזהות בדיוק מה הלקוח צריך – כבר מהמשפט הראשון. 🤖
 
הוא לא סתם עונה תשובות מוכנות מראש.
הוא מבין את ההקשר, לומד מכל שיחה, ויודע להתאים את עצמו ללקוח. אם לקוח כותב “המוצר לא עובד” – הבוט שלנו לא ישלח אותו לגלול בין תפריטים. הוא יבין מיד שיש בעיה, ויוכל להתייחס ולשאול שאלות רלוונטיות ואז להציע פתרון מותאם אישית או להפנות לטיפול של נציג.
 
זה כמו ההבדל בין למצוא את התפוח אדמה ברשימה אינסופית, לבין פשוט להניח אותו על המשקל ולקבל זיהוי מיידי.
 
סיימתי את הקניות שלי בחיוך. 😀
המערכת החכמה בקופה חסכה לי כמה דקות של חיפושים.
וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ללקוחות שלנו – חוסכים להם את הזמן היקר, את התסכול, ואת החיפושים האינסופיים. ונותנים להם מענה מדוייק עבורם.
 
רוצים לראות איך זה יכול לעבוד אצלכם?
 
בואו נקבע שיחת זום של רבע שעה. אני אראה לכם איך הצ’אט החכם שלנו יכול להפוך את השירות שלכם למהיר, חכם ואישי – בדיוק כמו הקופה החכמה שהפכה את הקניות שלי לחוויה פשוטה ונעימה.
 
כי בסופו של יום, כולנו רוצים שירות שמבין אותנו. כזה שלא מגלגל אותנו בין אפשרויות, אלא פשוט… יודע מה אנחנו צריכים. 😊
 
 
 
אהבתם? שתפו!
הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?