האם אתם מכירים את התחושה המלחיצה של עומס בלתי נסבל בדיוק כשעונת ההרשמות בשיאה?
זה בדיוק המצב שבו מצאה את עצמה עדי ממכון להכשרת מטפלים.
עדי עמדה בפני אתגר עצום:
עומס גדול של פניות
מזכירה בחופשת לידה
צורך דחוף לייעל את תהליך ההרשמה
חשש מאובדן מתעניינים פוטנציאליים
לחץ זמן – כל זה צריך להיות מוכן עכשיו לפני מועד פתיחת השנה
“אנחנו רוצים לעשות את התהליך יותר אינטראקטיבי ואוטומטי,” אמרה עדי בייאוש, “אבל אני שונאת בוטים רובוטיים!”
חייכתי. “ומה אם אגיד לך שיש לנו פתרון שהוא גם אוטומטי וגם אנושי?”
הצגתי לעדי את הבוט החכם שלנו. הנה מה שהוא יכול לעשות:
מאפשר למתעניינים לבחור מה הם רוצים לעשות:
הרשמה להרצאת מבוא בזום
קבלת PDF עם מידע
קביעת פגישת ייעוץ אישית
לשלוח תזכורות אוטומטיות לפני הרצאות זום
להעביר מתעניינים לשיחה עם נציג אנושי אם יש שאלות נוספות (זה החלק שהיה חשוב לה שיהיה אנושי, לאחר שלב 1 חשוב לה שהתקשורת תהיה אנושית בלי בוט שמתערב)
לחבר את הבוט עם מערכת ה-CRM הקיימת שלהם
עיניה של עדי נדלקו. “זה בדיוק מה שחיפשנו! זה יחסוך לנו המון דם, יזע ודמעות!”
“והכי חשוב,” הוספתי, “הבוט מדבר בשפה שלכם. הוא לא רובוטי, אלא אנושי ומותאם אישית.”
עדי כבר חשבה קדימה: “אנחנו חייבים שזה יהיה מוכן בחודש הקרוב, לפני פתיחת הקורסים”
“נעמוד בזה,” הבטחתי, “ואפילו נדריך אתכם איך להפעיל ולנהל את המערכת.”
אז אם גם אתם מרגישים שאתם טובעים בים של פניות, הרשמות ותיאומים, אולי הגיע הזמן לחשוב על עוזר דיגיטלי חכם?
בואו נדבר על איך אפשר להפוך את תהליכי ההרשמה והשירות שלכם לחכמים, יעילים וכן- גם יותר אנושיים!
ודבר אחרון
אשמח לשמוע האם המאמר הזה עזר לך ותרם כאן בתגובות או בהודעה לווטסאפ שלי
עינת