7 סימנים שאתם ב־FOMO טכנולוגי

והיום,
7 סימנים שאתם ב־FOMO טכנולוגי
(לא, זה לא רק שאתם לא מעודכנים. זה הרבה יותר עמוק מזה)

1️⃣ אתם צורכים מידע בלי סוף – אבל לא מיישמים כלום
כל יום עוד פודקאסט, וובינר, מאמר, כלי חדש. אבל בפועל? העסק לא זז. הכל נשאר ברמת ה"ללמוד על זה".

2️⃣ התחושה ש"כולם כבר שם" ורק אתם מאחור
כולם כבר "עשו את הקפיצה", בנו בוט, הטמיעו AI, עברו ל- Airtable, Clickup, Make… ואתם מרגישים שאתם מפספסים רכבת שלא עוצרת.

3️⃣ אתם מתעוררים עם רעיון חדש – כל יומיים
ההתלהבות מכלי חדש מלווה אתכם בבוקר, אבל בערב כבר קפץ לכם רעיון אחר. בלי עוגן, בלי מיקוד.

4️⃣ אתם לא בטוחים אם הכלים שיש לכם באמת עובדים בשבילכם
יש לכם רשימה ארוכה של מערכות, מנויים, אפליקציות' אבל אם תעצרו ותבדקו… חצי מהם כבר לא רלוונטיים או שאף אחד לא באמת משתמש בהם. (אם אתם רוצים תהליך מסודר ליצירת מפת הנכסים הדיגיטליים שלכם מוזמנים לקורס ה"מגן הדיגיטלי שלך")

5️⃣ אתם משווים את עצמכם לעסקים אחרים – כל הזמן
"וואו, תראו איך הם עשו אוטומציה מדהימה!", "איך אני לא חשבתי על זה קודם?" – השוואה אינסופית שמכלה אנרגיה ומנטרלת פעולה.

6️⃣ אתם נעים בין קפיצה לכל דבר חדש – לבין שיתוק מוחלט
יום אחד נרשמים לשלושה קורסים על בינה מלאכותית, ולמחרת מבטלים הכל כי "זה גדול עליי". זה בדיוק המעבר בין Fight ל-Freeze.

7️⃣ אתם מרגישים שאתם מאבדים שליטה – והמהות הולכת לאיבוד
העסק שלכם לא אמור להיראות כמו מעבדה טכנולוגית. הוא צריך לשרת מטרה. אם הכלים מתחילים לשלוט בכם, במקום לשרת אתכם – זה הסימן הכי חזק.

אז מה אפשר לעשות עם זה?

🎧 בפרק 2 של ״טכנולוגיה מחברת״ אני מדברת בדיוק על זה – ואיך אפשר להפוך את ה-FOMO ל-Flow: זרימה מדויקת ומודעת עם טכנולוגיה שתואמת אתכם.

<< לוחצים כאן להאזנה בפרק (פרק קצר של 10 דקות בערך) >>

 

המשך יום נעים ובשורות טובות 💜

עינת

אהבתם? שתפו!
הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו'?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?