8 סיבות שממש כדאי שיהיה לך צ’אטבוט בעסק כבר עכשיו

🤖❤️🤖אם שמעתם את המושג “בוט”
ואתם עדין לא יודעים איך זה יכול לעזור לכם בעסק,
הנה 8 סיבות מעולות להתחיל לעבוד עם בוט.

1>> הבוט הוא המענה האוטומטי לכל הפניות שמגיעות דרך הדף העסקי שלך. הוא זמין 24X7, מברר מה המתעניין צריך ואז נותן פתרון מיידי או מפנה להמשך טיפול לבעל העסק (תחשבו איזו חווית לקוח זו לקבל מענה מיידי😍).

2>> הבוט מאפשר להגיע להמון אנשים בלחיצת כפתור🖲. כל מי שיוצר קשר עם הדף העסקי נכנס לרשימת דיוור של הבוט. זה אומר שאפשר לשלוח הודעה לכל מי שנמצא ברשימה וליהנות מאחוזי פתיחה גבוהים 💬(מדובר באחוזי פתיחה יותר גבוהים מאשר מייל).

3>> הבוט הוא שירות הלקוחות האדיב והאוטומטי שלך, במקום לענות בצורה ידנית לשאלות שאלות שחוזרות על עצמן מידי יום. הבוט יעשה זאת בשמחה ובקלות ויאפשר לך להקדיש את הזמן הזה לדברים אחרים🕺💃.

4>> הבוט מאפשר להפוך את האנשים שמגיבים לפוסטים בעמוד למנויים לרשימת דיוור בבוט (באישור שלהם כמובן), זוהי דרך יעילה להגדלת המעורבות בצורה אורגנית (ללא קידום ממומן)🥳

5>> הבוט מאפשר לך לייצר תהליכי שיווק ומכירות אישיים שמותאמים ללקוח בצורה קלה ופשוטה. שיווק אישי ומותאם לצרכים של הלקוח = יותר הכנסות לעסק💲

6>> הבוט מאפשר לך לשמח ולהפתיע את המתעניינים שיוצרים קשר עם הדף בקלות באמצעות גיפים מגניבים וקבצי אודיו שבהם ניתן לשמוע את הקול שלכם, וליצור איתכם חיבור כבר מההתחלה💑

7>> הבוט יכול להתחבר לעוד המון מערכות, כגון : מערכת ניהול לקוחות (CRM) , מערכת ניהול פגישות , רשימות דיוור ובכך מאפשר לייצר מנגנונים שעובדים בעסק בצורה אוטומטית ומאפשרים לכל המחלקות השונות בעסק לדבר אחת עם השניה⚙️

8>> יחסית להשקעה הכספית הנדרשת בתשתיות אחרות לשיווק, ניתן לבנות בוט במערכת בעלות נמוכה- מדובר בעלות של 15 דולרים בחודש עבור 500 מנויים ראשונים ברשימת הדיוור🤗

אז איזו סיבה מתוך הרשימה הכי דיברה אליכם ולמה?

מוזמנים לשלוח לי הודעה

רוצים לבנות בוט לעסק שלכם?

מזמינה אתכם לתאם איתי שיחת היכרות בנושא, לתיאום יש ללחוץ על הכפתור

תיאום שיחת היכרות

ודבר אחרון

אשמח לשמוע האם המאמר הזה עזר לך ותרם כאן בתגובות או בהודעה לווטסאפ שלי🙂

עינת

אהבתם? שתפו!
הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?