נעים מאוד

עינת לבי כהן

בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום הטכנולוגיה והמחשבים.

בעברי הייתי בממר”מ ושירתתי 6 שנים ביחידת המחשוב של חיל האוויר, ועוד 16 שנה במחלקת תשתיות מחשוב של בנק הפועלים.

ב-6 שנים האחרונות אני עוזרת לעסקים וארגונים לייעל את העבודה וליצור רווחיות בעזרת עובדי בוט ותהליכי אוטומציה בעסק. בנוסף אני מלמדת ומרצה על נושאים טכנולוגיים שונים במגוון מכללות בארץ.

לליווי אני מביאה איתי ניסיון בתחום האסטרטגיה השיווקית וניסיון רחב בעולם העסקי.

טכנולוגיה שמחוברת ללב יוצרת תקשורת דיגיטלית מקרבת

אני מאמינה שניתן לייצר קרבה בעולם טכנולוגי. טכנולוגיה נתפסת הרבה פעמים כקרה ומרוחקת אבל יש גם טכנולוגיה אחרת טכנולוגיה שמחוברת ללב העסק, ללב שלך וללב של הלקוחות שלך. 

הרבה בעלי עסקים מתבלבלים וחושבים שהטכנולוגיה זו המהות, אבל למעשה היא הכלי שעוזר לנו לבטא את המהות של העסק שלנו. אני לוקחת עסקים שרוצים להכניס לעסק תהליכים מסודרים, שעוזרים לייעל את העבודה ובמקביל לייצר חווית לקוח טובה. ביחד אנחנו רוקמים את הפתרונות הטכנולוגים והאוטומטיים שמתאימים לצרכים של העסק, ומוצאים את עובדי הבוט המתאימים לביצוע העבודה. 

התוצאה של תהליך כזה הוא סדר, מיקוד ובהירות שמאפשרים לעסק לתת שירות בלתי נשכח ללקוחות שלו ולטפח קהילה שעוקבת ואוהבת את הבשורה שהעסק שלהם מביא. 

בנוסף יש דגש חזק על חווית בעל העסק. מטרת תהליכי האוטומציה שאנו מיישמים לשפר תהליכים פנימיים בעסק ולהגדיל את הרווחיות לטווח הארוך, לפנות זמן לבעל העסק לעסוק בעיקר, במניב ובפיתוח וצמיחה של העסק.

רוצים להתייעץ?

אני אשמח לעזור!

אז מאיפה מתחילים? איך משלבים טכנולוגיה בצורה יעילה? איך מחברים אותה לאנושיות? איך מכניסים דברים לתוך מסגרת? איך מאירים מקומות בעסק בהם יש קשיים?

מזמינה אתכם לתאם שיחת היכרות ללא עלות ובה נבחן מה נכון עבור העסק שלכם

מוזמנים ליצור איתי ואשמח לעזור לעסק שלכם לצמוח.

בואו נכיר

לאחר השארת פרטים בטופס תועברו לשאלון היכרות קצר ותיאום מועד לשיחה

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?