מעודכן לתאריך 31/1/2024
אנחנו מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.
כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.
על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע”ג-2013 (סימן ג’: שירותי האינטרנט),
האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1
הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.
השקענו כמות משאבים משמעותית בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.
אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת UserWay הנגשת אתרים, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).
ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של UserWay על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:
התאמת האתר למשתמשי קורא מסך, אפשרות לניווט באמצעות מקלדת, הגדלת פונטים, עצירת הבהובים, ניגודיות, הדגשת קישורים, שינוי פונט, ועוד אפשרויות רבות, תוסף נגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA ועוד.
אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו.
אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:
רכזת תחום הנגישות: עינת לבי כהן
דוא”ל: [email protected]
טלפון: 052-3271583
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:
הסדרי נגישות בארגון (יש למלא ו/או למחוק לפי הדברים הקיימים בארגון שלכם התוכן הבא הוא דוגמא בלבד)
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?