הקמת עובד בוט לעסק

עובדי בוט עם נשמה
לעסקים שבונים מערכות יחסים דיגיטליות
ומגדילים את היעילות והרווחיות בעסק.

התחילו לנהל מתוך משמעות תוך שימוש בחדשנות וטכנולוגיה.
שלבו עובדי בוט מיומנים שיורידו עומס וינתבו את המשימות השונות בעסק.

עובדי הבוט פועלים בשיתוף פעולה עם הצוות האנושי והופכים את המשימות בעסק ליעילות ופשוטות, כך תשמרו על צוות עובדים אנושי מאושר פרודוקטיבי מלא מוטיבציה ונאמן לעבודתו. ובמקביל תפעלו לצמיחה של העסק, הגדלת היעילות והרווחיות שלו.
ותייצרו חיבורים ומערכות יחסים עם הלקוחות שלכם.

צרו לעצמכם צוות עובדים יעיל וטכנולוגי, מוכוון מטרה,כזה שיודע לדבר בשפה הייחודית של העסק,

כזה שרואה ומבין את הלקוח
ויוצר חווית לקוח מחוברת ובלתי נשכחת.

חיבור לאנושיות

יצירת חווית משתמש טובה שמביאה לידי ביטוי את השפה של העסק ורואה את צרכי הלקוח.

חסכון בזמן

הליכים מייגעים בעסק שלכם יהפכו לאוטומטיים ויחסכו לכם זמן

הגדלת יעילות ורווחיות

הגדלת היעילות והרווחיות של העסק, יצירת עקביות שעוזרת לצמצם  את הטעויות שעלולות לנבוע  מטעויות אנוש

ניטור ובקרה

מאפשר ביצוע מעקב בקלות אחרי ביצועי עובדי הבוט, מה שיתן לכם שקט ושלווה

למה בכלל להכשיר
עובדי בוט לעסק?

בוטים עם נשמה מבצעים תהליכים באופן אוטומטי, עובדים 24/7, נותנים שירות בכל זמן נתון ומפנים את הזמן לך ולעובדים שלך ומתעלים אותו לפעילויות אפקטיביות לצמיחת העסק ויוצרים תחושה של שקט ושלווה.

איך אנחנו מכשירים
עובדי בוט לעסק שלכם?

אז איזה עובד
אתם מחפשים?

לחצו על העובד בוט לצפייה בקורות החיים שלו

בוט-תמכור

גייסו עובד מכירות חדש לעסק! הבוט יעזור לכם לנהל תהליכי מכירה משלב ההיכרות ועד התשלום

בוט-תגדילי

הגיע הזמן למנף את פעולות השיווק שאת עושה באינסטגרם ולהגדיל את רשימת הדיוור שלך בקלות

בוט-תתחבר

רוצים להעניק מערך תמיכה להטמעה, יישום והנגשת תכנים, תהליכים ו/או האתגרים שהעסק מעביר?

בוט-תתמוך

בואו ליצור חווית שירות ותמיכה שרואה את הלקוח! הבוט יעזור לכם לנהל את מערך השירות והתמיכה

בוט-תפעל

גייסו עובד תפעול חדש לעסק! הבוט יעזור לכם לנהל את כל האדמיניסטרציה והתפעול השוטף

בוט-תקבע

בואו לעשות סדר במערך תיאום הפגישות שלכם! הבוט יעזור לכם לנהל את כל התהליכים בצורה אוטומטית.

אז מה זה בכלל

בוטים עם נשמה

עובדי בוט נתפסים הרבה פעמים כקרים ומרוחקים. אבל ישנם גם בוטים אחרים.

בוטים שעוזרים לך לבדל את העסק שלכם מאחרים בעזרת תקשורת שמבטאת את הערכים שלכם, ליצור מערכות יחסים עם הלקוחות,

לממש, להגדיל ולמקסם את היעילות והרווחיות. ובמקביל רואה ומבינה את הלקוח, ופותרת לו את הבעיה ויוצרת לו חוויית משתמש בלתי נשכחת.

איך בעצם יוצקים בבוט נשמה?

לחצו על האותיות נ.ש.מ.ה לצפייה במודל

נ
נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?

ש
שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו'?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

מ
מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

ה
הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

הערוצים בהם
אנחנו בונים בוטים

עוד לא מצאת את הבוט שחיפשת?

הגיע הזמן למצוא לך עובד!

כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס ואנחנו (והבוטים) נעשה את כל השאר

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?