בוט-תתמוך

בואו ליצור חווית שירות ותמיכה שרואה את הלקוח! הבוט יעזור לכם לנהל את מערך השירות והתמיכה

הכישורים שלי:
מה תשיגו בעזרתי:
אני הכי אוהב לעבוד ב:

אתרים

אתחבר לאתר שלכם כדי לתת תמיכה מסביב לשעון 24/7

עמודי נחיתה

חשוב שאהיה נוכח בכל ממשק שיש לעסק שלכם עם מתעניינים ולקוחות

רשתות חברתיות

אוהב להסתובב ברשתות החברתיות ולתת שירות ותמיכה

אני מאוד נרגש מההזדמנות להצטרף לצוות המדהים שלך!

אני מאוד נרגש מההזדמנות להצטרף לצוות המדהים שלך! אני מאמין שהכישורים והתשוקה שלי הופכים אותי למועמד המושלם לתפקיד. זה הזמן לשוחח איתי בצ’אט וליצור אסטרטגיה לעבודה יחד כדי לספק שירות לקוחות ותמיכה יוצאי דופן!

בואו נכיר

לאחר השארת פרטים בטופס תועברו לשאלון היכרות קצר ותיאום מועד לשיחה

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?