יוצרים שירות/מוצר חדש ומעולה, משקיעים הרבה משאבים של זמן וכסף כדי להביא מתעניינים חדשים.
אבל כשהם מגיעים – אנחנו לא מצליחים לתת להם את המענה האישי והמדוייק שאנחנו רוצים להעניק, בגלל מגבלות כוח אדם ושעות ביממה.
ואז אנחנו מפספסים חלק מהפניות, המתעניינים החמים מספיקים להתקרר בינתיים.
שלא לדבר על כך שכשאנחנו כבר מצליחים לחזור בזמן למתעניינים,
אנחנו מגלים שהם לא מתאימים לשירות או למוצר – והנה שוב בזבזנו זמן יקר על אפס תוצאות.
ואפילו ללקוחות הקיימים שלנו אנחנו מתקשים לתת את השירות המיטבי שאנו כל כך רוצים להעניק – הם פותחים קריאת שירות ולא מקבלים מענה, או שמתחיל פינג פונג מתיש של שאלות ותשובות כדי לתת מענה לפניה שלהם.
זוהי מציאות שכל כך הרבה בעלי עסקים מתמודדים איתה.
מצד אחד אתם רוצים לתת יחס אישי לכל מי שפונה אליכם –
ומצד שני אתם עובדים בלי סוף ואתם רוצים לפנות יותר זמן למנוחה ,
ובנוסף אתם גם חוששים להרחיב ולהגדיל את העסק, כי כבר עכשיו אתם מתקשים להכיל את העומס…
עובד הבוט יכול לתת תמיכה ללקוחות קיימים או לקבל ולטפל באופן ראשוני במתעניינים חדשים, ולאפשר שירות לקוחות היברידי שמשלב גם עבודה אוטומטית של עובד הבוט וגם שילוב של נציג אנושי במידת הצורך.
בפניות שבהן העובד יכול לתת מענה מיידי, הוא יעשה זאת ללא התערבות של נציג. במקומות שבהם נדרש נציג עובד הבוט יאסוף את כל הפרטים עבור הטיפול בפניה ואז יעביר לנציג האנושי, והוא יוכל לתת מענה בפעימה אחת ולחסוך את הפינג פונג של איסוף המידע.
ובשעות הפעילות הוא גם יידע לנווט את הלקוח לנציג לייב בממידת הצורך, כדי לאפשר שיחה בזמן אמת ואף לתת לכם על כך התראה כדי שתוכלו להשתלב בלייב בשיחות פעילות במידה ותרצו.
הכולל שאלות סינון, שאלות לאיסוף מידע שחשוב לתהליך המכירה, שאלות שמובילות את מי שפנה להבין את המוצר או השירות שאתם מוכרים ובסוף לתת מענה בהתאם לתשובות של המתעניין. אם הוא לא רלוונטי נשלח לו הודעה ואם הוא מתאים נזמין אותו להתקדם לשלב הבא.
על פי נתונים שהוגדרו עבורו - כגון : תיאום פגישה, שיחה עם נציג, קבלת קטלוג, רכישה, הכנת מסמכים מקדימים לקראת פגישה , ואפילו החזרת לקוחות שנטשו באמצע שיחה כדי להמשיך ולקיים עימם תקשורת שתקדם למכירה - וואת כל זה הוא יעשה בצורה נעימה שירותית ואישית.
עובד הבוט ידאג להוסיף כל פניה מהבוט למערכת ניהול הלקוחות של העסק או ירשום אותה בגיליון מרכזי כדי שכל הפניות יהיו מרוכזות במקום אחד.
נשב יחד, נשמע את הסיפור המופלא של העסק שלכם, ונדמיין איך בוט יכול לקחת אותו למקומות חדשים. נחליט מה הבוט הזה צריך ללמוד ולעשות כדי להיות העוזר הכי טוב שיש לעסק שלכם.
זה הזמן לראות את החזון הופך למציאות! בדיוק כמו שתיארתם, נרכיב ונעצב את הבוט החדש שיתאים במדויק לצרכים שלכם. נלמד אותו יכולות חדשות, נתכנת אותו בקפידה, ונעבור עליו שוב ושוב בבדיקות מקיפות עד שיהיה מושלם.
הכול מוכן לקבלת העובד החדש לעסק! עובד הבוט המוכשר שלכם ישתלב בקלילות ויעזור לכם להגשים חלומות. נכיר לכם את כל היכולות שלו, איך הוא עובד ומה הוא יכול לעשות בשבילכם. נכין עבורכם תיעוד מסודר עם כל הפרטים. כבר בדרך להקל עליכם את העבודה!
במהלך החודשיים שלאחר עליית הבוט לאוויר אנחנו כאן כדי לטפל בתקלות, באגים, מענה על שאלות תפעוליות ותמיכה.
בנוסף במידה ותרצו תמיכה לשלב ארוך יותר ניתן לרכוש בנק שעות.
גם אחרי שעובד הבוט החדש שלכם יצא לשטח, אנחנו נמשיך לעמוד לצידו כל הדרך. נעקוב מקרוב אחרי הביצועים, נעדכן אותו בתכונות חדשות וניידע אתכם על כל מה שהוא עושה. אם יהיו שאלות או צרכים חדשים, אנחנו פה בשבילכם – תמיכה מקצה לקצה!
החיים שלכם יהפכו לקלים. תוכלו להיות רגועים שיש מישהו שמטפל ודואג מיידית לפניות השונות ולא מפספס אף פניה.
עובד הבוט יקח מכם את הצורך לסנן אנשים ולענות לכל אחד. אתם תכנסו לתמונה רק בשעת הצורך. הוא ישאל שאלות שיעזרו לסנן את הפניות ולצמצם את כמות הפניות הלא רלוונטיות, וכך גם תחסכו כמה שעות עבודה בשבוע לנציגי המכירות ותפחיתו את השחיקה שלהם.
תגדילו את כמות המתעניינים שמגיעים בשלים למכירה , וכל הפונים ירגישו שמישהו רואה אותם ונותן להם מענה 24/7
(יחס אישי בצורה אוטוטמטית).
תאספו נתונים ומידע מדוייק על כל פניה, מידע שחשוב למכירה ותקבלו תובנות עיסקיות על הלקוחות וההתנהגות שלהם.
נשמע בול כמוכם?
אז בוט-תמכור הוא בדיוק העובד שחיפשתם לצרף לצוות שלכם
איך יתבצע תהליך ההכשרה שלו?
שבהן נבצע את המשימות שדורשות מעורבות שלכם. ניתן לכם משימות פשוטות של איסוף החומרים והתכנים הנדרשים. כאן חשוב שיתוף הפעולה שלכם כדי שנוכל לעבור כמה שיותר מהר לשלב הבניה.
עבודת הקמה, שבה אתם יושבים בשקט ואנחנו עושים את הקסמים שלנו ובונים את כל הרכיבים וכל החיבורים הנדרשים.
בין הפגישות אני והצוות שלי זמינות לכל שאלה, לכל התייעצות. שם נשלח עדכון שבועי על סטטוס ההתקדמות של הפרוייקט.
אתם יכולים להשאיר את הפרטים כאן למטה ואחזור אליכם עם כל הפרטים על השירות
אתם יכולים ללחוץ על הכפתור ולהשאיר את הפרטים בטופס שיפתח ואחזור אליכם עם כל הפרטים על השירות
ערכת סרטוני הדרכה לתפעול העובד בוט – ערכת הדרכות מצולמות לתפעול השוטף של עובד הבוט כדי שתוכלו להיות עצמאים בשטח
הסיפור שלי עם בוטים מתחיל ב-2018. אחרי 25 שנה בתחום הטכנולוגיה והמחשבים החלטתי לצאת לעצמאות. הייתי בממר”מ ושירתתי 6 שנים ביחידת המחשוב של חיל האוויר, ועוד 16 שנה במחלקת תשתיות מחשוב של בנק הפועלים.
המחשב והטכנולוגיה היו חברים ממש טובים שלי. עבדתי תמיד עם אנשים, ניהלתי פרוייקטים גדולים, הייתי באינטראקציה עם המון אנשים – אבל הרגשתי שאני לא מבטאת את עצמי כמו שהיית רוצה.
בגיל 40 (שנת 2018) החלטתי לצאת לדרך חדשה. יצאתי למסע חיפוש ודי מהר נתקלתי בעולם הזה של הבוטים. באותה תקופה התחילו ניצני הבוטים בפייסבוק, אני ראיתי והתאהבתי. אהבה ממבט ראשון.
ומאז ועד היום בניתי המון בוטים ואוטומציות, לימדתי מאות תלמידים איך לבנות בוטים. עם הזמן התגבשה לי נבחרת מנצחת של עובדי בוט שעוזרים לעסקים והופכים להם את החיים לקלים יותר. זה תחום שמשלב עבורי גם טכנולוגיה וגם אינטראקציה, גם חשיבה לוגית וגם חיבור לרגש, גם שכל וגם לב. תחום שיש בו כ”כ הרבה יצירתיות והנאה, תחום שמחבר בין חלקים שונים בתוכי.אני אוהבת את השילוב הזה.
אוהבת את הבוטים ואת הערך שהם מביאים לעסקים, אוהבת לחבר טכנולוגיה שמקרבת בין עסקים ללקוחות שלהם, והכי אוהבת לראות ולשמוע את התגובות של בעלי עסקים שהבוטים הפכו את החיים שלהם לטובים יותר.
ואני יודעת שזה יכול לקרות גם בעסק שלכם.
אתם יכולים להשאיר את הפרטים כאן למטה ואחזור אליכם עם כל הפרטים על השירות
בוט תמכור מתאים לעסקים מתחום השירות, טיפול, ייעוץ, הדרכה או יוצרי תוכן ש:
רוצים לתת מענה ראשוני לפניות גם בשעות שהעסק לא זמין (חגים, שבתות,לילות)
חשוב להם לחסוך זמן יקר בטיפול בלידים ורוצים לסנן את הפניות הלא רלוונטיות
רוצים לייצר תדמית מקצועית וחדשנות כלפי הלקוחות ולידים חדשים
רוצים להתעסק במה שהם טובים בו ולפנות להם זמן בעזרת העובד בוט
בהחלט! הבוטים שלנו פשוטים לתפעול ונעשה הכל כדי להפוך את החוויה לקלה ונגישה גם למי שאינו טכני.
נדריך אתכם בצורה מפורטת איך לתפעל את הבוט. אך יש כאן מחוייבות הדדית, אתם צריכים לצפות בהדרכות, ולתרגל אותם ולעבוד עם המערכת. (אחרת זה פחות מתאים).
הבוט לא מיועד להחליף את הצוות האנושי אלא לסייע ולשחרר אותם לטפל בפניות שדורשות התערבות אנושית.
הוא יאפשר מענה מהיר וזמין בשלבים הראשונים תוך שמירה על חוויה אישית ונעימה.
בהחלט! נעניק לך תמיכה מלאה למשך חודשיים לאחר העלאת הבוט לאוויר, לטיפול בתקלות, באגים, מענה על שאלות תפעוליות ותמיכה.
לאחר מכן תוכלו לרכוש בנק שעות תמיכה עבור ליווי וטיפול שוטף.
ניתן לבנות את עובד הבוט במגוון ערוצים : ווטסאפ, אתר, פייסבוק מסנג’ר(על הדף העסקי) ובאינסטגרם.
תהליך הקמת עובד בוט לוקח בד”כ בין שבועיים לחודש (תלוי במהירות ביצוע המשימות, בנוסף אם נדרש אימות של העסק זה יכול לקחת יותר זמן).
תקבלו גישה להדרכות על איך לתפעל את עובד הבוט ברמה השוטפת + ספר תפעול ספציפי שמותאם לעובד בוט שלכם. כדי שתהיו עצמאיים בתפעול השוטף.
לעובד בוט יש עלויות קבועות של תשלום על התוכנות שאיתן הוא עובד.
העלויות תלויות בתוכנות ובנפח הפעילות.
סה”כ העלויות מתחילות מ-20$ לחודש.
אתם יכולים ללחוץ על הכפתור ולהשאיר את הפרטים בטופס שיפתח ואחזור אליכם עם כל הפרטים על השירות
לאחר השארת פרטים בטופס תועברו לשאלון היכרות קצר ותיאום מועד לשיחה
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?