אתם קמים בבוקר לעוד יום עבודה בעסק שלכם שאתם כל כך אוהבים,
ואין לכם מושג איך היום שלכם הולך להראות,
אתם רק יודעים שהוא הולך להרגיש כמו מירדף בלתי פוסק אחרי הזמן
ואחרי המשימות שעוד לא ממש ברור לכם מה הן יהיו.
אתם עונים על אותן שאלות 20 פעמים ביום,
מגנ’גלים בין הודעות הווטסאפ שנשלחות אליכם ומקווים שלא תשכחו לחזור לכולם
אתם חיים בפחד מהרגע שבו תפתחו את האימייל שלכם ותגלו עוד ערימות של אימיילים חשובים שעוד לא הגעתם אליהן ובגדול אתם מרגישים שאתם מסתובבים סביב הזנב של עצמכם חצי מהיום.
וכל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על עוד כובעים בעסק שלכם שאתם צריכים לתפעל
כמו להבטיח שירות מצוין ללקוחות הקיימים שלכם
ובאותה נשימה, אתם גם חייבים להמשיך לגייס לקוחות חדשים באופן קבוע, כדי להבטיח צמיחה והכנסות רציפות.
ואז אתם מסיימים את היום ללא אנרגיות, עייפים ומותשים
ואתם מרגישים שהעסק מנהל אתכם במקום שאתם תנהלו אותו.
אתם יודעים שקיימות דרכים לייעל את העסק בעזרת מערכות ואוטומציות שאתם יכולים לשלב בעבודה היומיומית
שייעלו את העבודה שלכם ויחסכו לכם זמן.
אבל לא תמיד יודעים מאיפה להתחיל, מה אפשרי ומה נכון עבור העסק שלכם?
לפני הפגישה, תקבלו שאלון מקיף ובו תענו על סדרה של שאלות שעוזרות לקבל תמונת מצב ראשונית על העסק מבחינת המוצרים והשירותים שלו, מה קורה היום במחלקות השיווק, מכירות והתפעול, עם איזה מערכות אתם כבר עובדים היום ומה חשוב לכם.
השאלון יעזור לכם להתמקד ולהוציא את כל מה שיש לכם בראש למקום מרוכז.
לאחר המיפוי, נדבר על תהליכי העבודה (workflow) ונזהה את הנקודות הבעייתיות שגורמות לכם לפספס דברים.
נאתר היכן יש נקודות חולשה, חורים שחורים ובעיות בתהליכים האלה שגורמות לבזבוז זמן, כסף או אובדן לקוחות.
לדוגמה – אם בתהליך קבלת הזמנות מתגלה שלקוחות רבים לא מקבלים מענה לשאלותיהם במייל/טלפון/צ’אט בזמן סביר, זהו צוואר בקבוק שפוגע בחוויית הלקוח ובמכירות.
ככל שנאתר יותר צווארי בקבוק כאלה, נוכל להציע בשלב הבא פתרונות ממוקדים להתגברות עליהם ולשיפור רמת השירות והתפעול בעסק.
לאחר שהבנו איפה נקודות החולשה והאתגרים הקיימים בעסק, נציג דרכי פעולה ופתרונות אפשריים לתיקון הבעיות שזיהינו שיתנו את התמורה הנכונה והאפקטיבית ביותר לעסק שלך.
אוטומציות שיתנו מענה, הקלה ושקט נפשי בעסק.
נעזור לך להבין:
לאחר הפגישה תקבלו מפת דרכים פרקטית שתרכז את כל הפתרונות וההמלצות העיקריות שעלו במהלך הפגישה לצעד הראשון שמתאים לעסק שלך.
המטרה היא לתת לכם כלים מעשיים להמשיך קדימה בצעד הראשון בתהליך הייעול והאוטומציה בעסק.
✔️ תדעו איזו אוטומציה הכי נכונה לעסק שלכם עכשיו.
✔️ תדעו איך לייעל את מסע הלקוח שחווה כל לקוח חדש שפונה אליכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא נשאר בלי מענה.
✔️ תקבלו המלצות ברורות על טכנולוגיות/כלים שיאפשרו לכם להכניס אוטומציה לתהליכים שמיפינו בפגישות כמו ניהול הזמנות, מעקב אחר לידים, מענה ללקוחות וכדומה.
✔️ תקבלו הצעות מפורטות כיצד לנצל בצורה מקסימלית את הנוכחות הדיגיטלית לשיווק ממוקד, גיוס לקוחות חדשים ושימור הקיימים.
✔️ תקבלו רשימת משימות ממוקדת וסדר עדיפויות ברור לצעדים הראשונים שעליכם לנקוט לחסכון בזמן, משאבים וצמיחה של העסק.
✔️ תקבלו הערכת עלויות משוערת וטווחי זמן ליישום הפתרונות המוצעים.
אם אתם רוצים לעשות סדר בתהליכי עבודה בעסק ולראות איך אפשר לייעל אותם
אם אתם רוצים להפוך פעולות שוטפות בעסק לאוטומטיות ולא יודעים מה אפשרי
אם אתם רוצים להכניס אוטומציה וצ'אטבוטים לעסק ולא יודעים איך להתחיל
אם אתם מרגישים שהטכנולוגיה מתקדמת מהר מדי, ואתם רוצים להיכנס למשחק בצורה חכמה ויעילה
אם אתם רוצים להפוך את העסק שלכם ליעיל יותר בלי לאבד את המגע האישי והאנושי
מחיר מיוחד לרגל השקת השירות ללקוחות חדשים
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
לאחר השארת פרטים בטופס תועברו לדף תשלום ומיד לאחר מכן ישלח אליכם קישור לשאלון מיפוי
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?