רוצים ללמוד איך ליצור מערכות יחסים דיגיטליות? איך להקים עובד בוט עבור העסק שלכם? איך לייעל את העסק? לחסוך זמן בתפעול? איך לייעל ולהקים מערך עובדים דיגטליים בארגון שלכם? אשמח לעזור!
חלק מה”אני מאמין” שלי הוא הפצה ושיתוף ידע לעולם, עם תשוקה להעניק, ללוות ולהוביל אנשים בשילוב של לימוד משמעותי, קבלת כלים פרקטים וחוויה טובה.
ההרצאות, הקורסים, הסדנאות ומוצרי הידע שלי מתאימים לבעלי עסקים מתחום השירות, טיפול, ייעוץ, הדרכה או יוצרי תוכן.
המטרה המרכזית שלהם היא לעורר בכם התלהבות ומוטיבציה לפרוץ גבולות ולבטא את עצמכם בעזרת שימוש בטכנולוגיה.
*ניתן להזמין הרצאה/סדנה/קורס מותאמים אישית
הרצאות והדרכות שיעשו לכם סדר בעולם הצ’אטבוטים והאוטומציה ויפתחו לכם את הראש למה אפשרי.
קורסים וסדנאות מעשיות ליישום פרקטי והקמה של עובדי בוט לעסק
שיעורים פרטיים ליישום פרוייקט טכנולוגי שתבחרו, כדי לקצר לכם את הדרך ולחסוך לכם טעויות
מבחר של קורסים דיגיטליים ללימוד עצמי עם ליווי מרחוק
סדנה בלייב שבמהלכה תלמדי (ותיישמי!)
הקמה של אוטומציות אינסטגרם חוקיות שיחסכו לך הרבה זמן ואנרגיה
ויעזרו לך להגדיל בצורה אוטומטית את רשימת הדיוור דרך תכנים שאת מעלה באינסטגרם
לקבוע זמן משלוח עם אלפי לקוחות, גוזל זמן יקר גם מבחינת אורך השיחה וגם בכמות החיוגים להשגת הלקוח. הבוט פתר את כל ההתעסקות בין פקידי המשלוחים ללקוחות ונתן פתרון מושלם לתקשורת מהירה, מקצועית ויעילה וחסך אלפי שיחות חודשיות
יש כאן ים עבודה שלך, השקעה, חשיבה, ניסיון... וערך שמאפשר לנו לעזור ללקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר. את אחד האנשים שהכי נהנו לשלם לו Ever
אחרי עשרות מרצים שאירחתי אצלנו זו הייתה הסדנא עם הכי הרבה אינפוטים חיוביים ותלמידים מרוצים ♥️תודה 🚀
“יצא לי לעבוד עם עינת כבר כמה פעמים ואני אומר בפה מלא - אין דברים כאלו! החשיבה והיכולות שלה עזרו לי להקפיץ פרויקטים עסקיים לרמה גבוה!”
וואו! תודה רבה על קורס מצויין! הקשבתי היום לקורס מתנה - הבוט הראשון שלי ותוך כדי כבר יצרתי בוט מושלם שהכניס לי כבר המון לידים לאתר. הקורס מועבר בצורה מסודרת, ברורה ומפורטת. פשוט נפלא!
כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר פרטים ואני כבר אדאג לעשות את השאר
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?