מה זה אימות העסק?
אימות העסק הוא תהליך המיועד לעסקים המעוניינים לעבוד עם WhatsApp Business API ולשלוח הודעות ודיוורים בצורה יזומה.
חשוב לדעת:
אימות העסק אינו חובה אם אתם שולחים פחות מ-250 הודעות ביום ביוזמת העסק.
אבל – אם אתם מתכננים לשלוח יותר מ-250 הודעות ביום, תהליך האימות הוא חובה (תהליך חד פעמי).
למה נדרש אימות מעל 250 הודעות?
חברת מטא דורשת אימות עסק עבור שליחת הודעות בנפח גבוה כדי:
התהליך כולל:
חשוב להגיש את המסמכים בצורה מדויקת ונכונה
בדיוק בשביל זה יצרתי את הקורס לאימות החשבון
✓ קורס ממוקד של 20 דקות בלבד
✓ מידע מדויק ללא חיפושים מיותרים
✓ הנחיות ברורות וקלות ליישום
✓ הכנה נכונה של כל המסמכים
✓ הבנה מדויקת של דרישות מטא
✓ הגדלת הסיכויים לאישור בפעם הראשונה
✓ מסמך מפורט עם כל הדרישות
✓ צ'ק-ליסט להגשה מושלמת
✓ טיפים מניסיון אמיתי בשטח
97 ש”ח בלבד
אני עינת לבי כהן ואני עוזרת לעסקים לבנות בוטים עם נשמה שמגדילים את היעילות והרווחיות בעסק. ואני עוזרת להכשיר את עובדי הבוט ולהתאים אותם לעסק שלך.
אני מאמינה שניתן ליצור קרבה בעולם טכנולוגי, חיה ונושמת את עולם הבוטים בכל הערוצים ומאמינה בעבודת צוות של עובדים אנושיים ועובדי בוט, כדי לנצל את החוזקות של כל אחד וליצור רווחה ושמחה לעובדים, לבעל העסק וללקוחות.
מביאה איתי ראייה שיווקית אסטרטגית רחבה ונסיון של 22 שנה בתחום של מערכות מידע,מה שמאפשר לי למקסם את יכולות עולם הבוטים החכמים והאוטומציה.
בניתי המון בוטים ואוטומציות, לימדתי מאות תלמידים איך לבנות בוטים. עם הזמן התגבשה לי נבחרת מנצחת של עובדי בוט שעוזרים לעסקים והופכים להם את החיים לקלים יותר. זה תחום שמשלב עבורי גם טכנולוגיה וגם אינטראקציה, גם חשיבה לוגית וגם חיבור לרגש, גם שכל וגם לב. תחום שיש בו כ”כ הרבה יצירתיות והנאה, תחום שמחבר בין חלקים שונים בתוכי.
אני אוהבת את השילוב הזה.
אוהבת את הבוטים ואת הערך שהם מביאים לעסקים, אוהבת לחבר טכנולוגיה שמקרבת בין עסקים ללקוחות שלהם, והכי אוהבת לראות ולשמוע את התגובות של בעלי עסקים שהבוטים הפכו את החיים שלהם לטובים יותר.
ואני יודעת שזה יכול לקרות גם בעסק שלכם.
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?