בואו לגלות איך ליצור תקשורת דיגיטלית שבאמת עובדת
ומניעה לקוחות לפעולה

איך לכתוב הודעות ווטסאפ שאנשים יקראו

תארו לעצמכם שכל הודעה שאתם שולחים מקבלת תגובה,
כל מסר שלכם נקרא עד הסוף,
וכל תקשורת עם הלקוחות שלכם זורמת בטבעיות…

אתם משקיעים המון זמן ומאמץ ביצירת תוכן ומסרים ללקוחות שלכם:
מתכננים כל מילה
חושבים על כל פרט
רוצים שהמסרים שלכם יגיעו בצורה הטובה ביותר

ובטח מכירים את התחושות האלה:
לפעמים ההודעות נשארות בלי מענה
צריך לנסח שוב ושוב את אותם המסרים
קשה לבלוט בים המידע והמסרים שכולם מקבלים
לא תמיד ברור איך לנסח את המסר בצורה הכי אפקטיבית

יש דרך מדעית מוכחת לכתוב הודעות שאנשים אוהבים לקרוא ולהגיב אליהן.

אז הנה החדשות הטובות:)

בדיוק בשביל זה יצרתי את

המדריך הפרקטי לתקשורת דיגיטלית אפקטיבית

שיעזור לכם להבין בדיוק:

#1
איך המוח מעבד מידע?

נלמד את התיאוריה המדעית שמסבירה איך המוח שלנו מעדיף לקבל מידע, ואיך להשתמש בזה ליצירת מסרים אפקטיביים.

#2
עקרונות הכתיבה הדיגיטלית

נגלה איך לכתוב הודעות בשפה פשוטה וברורה, שגורמת לאנשים לרצות לקרוא ולהגיב.

#3
טכניקות עיצוב מתקדמות

נלמד איך לעצב את ההודעות שלנו בוואטסאפ כך שיהיו נעימות לעין וקלות להבנה.

#4
שילוב מדיה חכם

נבין איך לשלב תמונות, סרטונים והקלטות קול בצורה שמחזקת את המסר במקום להעמיס.

#5
ואיך להפוך את כל זה לקל ופשוט?

נקבל כלים מעשיים וצ'קליסט שיעזור לכם ליישם את כל זה בקלות.

ואם אתם שואלים את עצמכם למה זה חשוב?

התקשורת הדיגיטלית שלכם היא הפנים של העסק שלכם. כשהיא ברורה, נעימה ואפקטיבית – היא לא רק חוסכת זמן ומשאבים, אלא גם בונה מערכות יחסים חזקות יותר עם הלקוחות שלכם.

אז שנתחיל לגלות

איך להפוך את התקשורת הדיגיטלית שלכם
לכזו שאי אפשר להתעלם ממנה?

כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר כאן פרטים והמדריך יגיע  מיידית לאימייל שלך.

נעים להכיר🙂

אני עינת לבי כהן ואני עוזרת לעסקים לבנות בוטים עם נשמה שמגדילים את היעילות והרווחיות בעסק. ואני עוזרת להכשיר את עובדי הבוט ולהתאים אותם לעסק שלך.

אני מאמינה שניתן ליצור קרבה בעולם טכנולוגי, חיה ונושמת את עולם הבוטים בכל הערוצים ומאמינה בעבודת צוות של עובדים אנושיים ועובדי בוט, כדי לנצל את החוזקות של כל אחד וליצור רווחה ושמחה לעובדים, לבעל העסק וללקוחות.

מביאה איתי ראייה שיווקית אסטרטגית רחבה ונסיון של 22 שנה בתחום של מערכות מידע,מה שמאפשר לי למקסם את יכולות עולם הבוטים החכמים והאוטומציה.

בניתי המון בוטים ואוטומציות, לימדתי מאות תלמידים איך לבנות בוטים. עם הזמן התגבשה לי נבחרת מנצחת של עובדי בוט שעוזרים לעסקים והופכים להם את החיים לקלים יותר. זה תחום שמשלב עבורי גם טכנולוגיה וגם אינטראקציה, גם חשיבה לוגית וגם חיבור לרגש, גם שכל וגם לב. תחום שיש בו כ”כ הרבה יצירתיות והנאה, תחום שמחבר בין חלקים שונים בתוכי.

אני אוהבת את השילוב הזה.
אוהבת את הבוטים ואת הערך שהם מביאים לעסקים, אוהבת לחבר טכנולוגיה שמקרבת בין עסקים ללקוחות שלהם, והכי אוהבת לראות ולשמוע את התגובות של בעלי עסקים שהבוטים הפכו את החיים שלהם לטובים יותר.

ואני יודעת שזה יכול לקרות גם בעסק שלכם.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

קולות מהשטח - לקוחות מספרים על העבודה איתנו

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?