הידעת?
אפשר לבנות באינסטגרם עובד אוטומטי שיחסוך לך הרבה זמן יכניס לך הרבה כסף והוא יכול להיות חוקי לחלוטין?

המדריך יגלה לך את כל מה שאת צריכה לדעת על אוטומציות אינסטגרם כשרות למהדרין שיעזרו לך בשיווק

אם את בעלת עסק מתחום השירות, טיפול, ייעוץ, הדרכה או יוצרי תוכן,
המדריך הזה הוא בדיוק בשבילך.

את משקיעה זמן, אנרגיה וכסף כדי ליצור תוכן באינסטגרם.

משקיעה זמן בשיווק.

הזמן שלך יקר. 

ואת רוצה למקסם את המאמצים שאת משקיעה. 

הגעת למקום הנכון,

במדריך תגלי איך את יכולה להפוך את המטלות השוחקות של שיווק באינסטגרם

לתהליך יעיל ואוטומטי, תוך שמירה על האישיות והייחודיות של העסק שלך.

והכל עם אוטומציות כשרות וחוקיות בהשגחת חברת מטא

אז מה יש במדריך?

מה זה אוטומציית אינסטגרם

ניישר קו לגבי מה זו בדיוק אוטומציה חוקית באינסטגרם

דוגמאות מהשטח

נראה כמה דוגמאות מדהימות מיוצרים מוכרים בעולם

איך זה יכול לעזור לי בעסק

נעבור על כמה יתרונות נהדרים של אוטומציה באינסטגרם

מה זה משפך שיחה

נלמד מהו משפך שיחה חכם ואיזה מטרות יש לו

אז שנתחיל

למקסם את מאמצי השיווק?

כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ כאן, להשאיר פרטים והמדריך יגיע אליך מיידית למייל שלך.

מי אני ולמה ללמוד ממני?

נעים להכיר 🙂
אני עוזרת לעסקים לבנות בוטים עם נשמה שמגדילים את היעילות והרווחיות בעסק.
מאמינה שניתן ליצור קרבה בעולם טכנולוגי,
חיה ונושמת את עולם הבוטים בכל הערוצים ומאמינה בעבודת צוות של עובדים אנושיים ועובדי בוט,
כדי לנצל את החוזקות של כל אחד וליצור רווחה ושמחה לעובדים, לבעל העסק וללקוחות.

מביאה איתי ראייה שיווקית אסטרטגית רחבה ונסיון של 22 שנה בתחום של מערכות מידע,
מה שמאפשר לי למקסם את יכולות עולם הבוטים החכמים והאוטומציה.

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?