בואו לגלות איך לשלב בעסק שלכם
אוטומציות חכמות

שייקלו על החיים שלכם, יחסכו לכם זמן ואנרגיה,
ויאפשרו לכם להעניק שירות אישי ומידי ללקוחות שלכם

אתם יודעים שמשהו בעסק שלכם לא מתנהל כמו שצריך,
כי בכל יום אתם מוצאים את עצמכם עונים על אותן שאלות שוב ושוב,
שולחים את אותם הודעות שוב ושוב,
ומבזבזים עוד ועוד זמן על פעולות שהן סוג של חור שחור בעסק שלכם
ששואב מכם אנרגיה, פוקוס,
וגורם לזה שלפעמים דברים חשובים נופלים בין הכיסאות ומתפספסים.

הבעיה?
אתם לא יודעים איך להתחיל ולסתום אותם.
ברור לכם שיש כלים ואוטומציות שיאפשרו לכם לעשות את זה
אבל אתם לא יודעים איזה מהם מתאימים בדיוק לעסק ולצרכים שלכם,
ואין לכם מושג איך ואיפה להתחיל לבדוק את זה.

אז הנה החדשות הטובות:)

בדיוק בשביל זה יצרתי את

שאלון האבחון

שיעזור לכם להבין בדיוק:

#1
מהם "החורים השחורים" בעסק הספציפי שלכם?

אלה ששואבים מכם זמן ואנרגיה. ואיפה בתהליך העבודה היומיומי שלכם קיים הצורך הדחוף ביותר בשינוי וייעול?

#2
אילו x סוגי אוטומציות קיימות ואיזו מהן הכי מתאימה לכם?

האוטומציה שתרגיש כאילו הפיה/הגמד שחלמתם עליו הופיעו בעסק שלכם והורידו מכם מטלות מעיקות.

#3
איך ניתן לשלב פעולות אוטומטיות בעסק שלכם

ועדיין לייצר ללקוחות שלכם חוויה אנושית ואישית, אפילו אוטומציות שהלקוחות יהנו ויתרגשו מהן, שלא תרגיש רובוטית או מכנית?

#4
איך תכלס נראה ומרגיש צ׳אטבוט?

כבונוס, באמצעות השאלון תוכלו לחוות בעצמכם אוטומציית צ'אטבוט שיכולה לייעל שירות ומענה ללקוחות.

ואם אתם שואלים את עצמכם מה זה בכלל אוטומציות חכמות?
אז מדובר בכלים דיגיטליים (לדוגמא צ’אטבוט) שמוטמעים במערכות העסק שלכם ופועלים בשיתוף פעולה עם הצוות האנושי והופכים משימות ופעולות בתהליכי העבודה שלכם לאוטומטיות, יעילות ופשוטות, כך שתוכלו להגדיל את היעילות והרווחיות של העסק, להנות מיותר זמן חופשי, ולשפר את שירות הלקוחות שלכם משמעותית.

אז שנתחיל לגלות

איזה אוטומציות יכולות ללהפוך את העסק שלכם
ליעיל, רווחי ומחובר יותר ללקוחות?

כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר כאן פרטים והשאלון יגיע  מיידית לווטסאפ שלך.

נעים להכיר🙂

אני עינת לבי כהן ואני עוזרת לעסקים לבנות בוטים עם נשמה שמגדילים את היעילות והרווחיות בעסק. ואני עוזרת להכשיר את עובדי הבוט ולהתאים אותם לעסק שלך.

אני מאמינה שניתן ליצור קרבה בעולם טכנולוגי, חיה ונושמת את עולם הבוטים בכל הערוצים ומאמינה בעבודת צוות של עובדים אנושיים ועובדי בוט, כדי לנצל את החוזקות של כל אחד וליצור רווחה ושמחה לעובדים, לבעל העסק וללקוחות.

מביאה איתי ראייה שיווקית אסטרטגית רחבה ונסיון של 22 שנה בתחום של מערכות מידע,מה שמאפשר לי למקסם את יכולות עולם הבוטים החכמים והאוטומציה.

בניתי המון בוטים ואוטומציות, לימדתי מאות תלמידים איך לבנות בוטים. עם הזמן התגבשה לי נבחרת מנצחת של עובדי בוט שעוזרים לעסקים והופכים להם את החיים לקלים יותר. זה תחום שמשלב עבורי גם טכנולוגיה וגם אינטראקציה, גם חשיבה לוגית וגם חיבור לרגש, גם שכל וגם לב. תחום שיש בו כ”כ הרבה יצירתיות והנאה, תחום שמחבר בין חלקים שונים בתוכי.

אני אוהבת את השילוב הזה.
אוהבת את הבוטים ואת הערך שהם מביאים לעסקים, אוהבת לחבר טכנולוגיה שמקרבת בין עסקים ללקוחות שלהם, והכי אוהבת לראות ולשמוע את התגובות של בעלי עסקים שהבוטים הפכו את החיים שלהם לטובים יותר.

ואני יודעת שזה יכול לקרות גם בעסק שלכם.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

קולות מהשטח - לקוחות מספרים על העבודה איתנו

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?