בואו לגלות איך שאלונים דיגיטליים
יכולים להניע את העסק שלכם קדימה

10 שאלונים שכל עסק חייב
כדי להגדיל את הרווחיות והיעילות בעסק

תארו לעצמכם שכל שאלון שאתם שולחים מביא תובנות חדשות,
כל משוב מייצר הזדמנויות עסקיות,
וכל תקשורת עם הלקוחות שלכם הופכת לממוקדת יותר…

ובטח מכירים את התחושות האלה: לפעמים קשה לדעת מה הלקוחות באמת חושבים,
צריך לנחש שוב ושוב מה יעבוד,
קשה לקבל משוב אמיתי ומועיל,
לא תמיד ברור איך לשפר את השירות בצורה הכי אפקטיבית

יש דרך  לאסוף מידע שבאמת עוזר להגדיל את הרווחיות.

אז הנה החדשות הטובות:)

בדיוק בשביל זה יצרתי את

המדריך לשאלונים שמגדילים רווחיות

במדריך נעבור 10 תחנות, ובכל תחנה נפצח אתגר בעסק ואיזה שאלון שיכול לעזור לפתור אותו.

#1

איך בולטים עם העסק ומושכים מתעניינים חדשים?

#2

איך עושים קבלת פנים למתעניינים חדשים שהצטרפו לרשימה שלנו?

#3

איך משפרים בצורה קבועה את חווית תהליך הרכישה?

#4

איך מחזירים מתעניינים שהלכו לאיבוד?

#5

איך עושים Onboarding שעוזר לייצר לקוחות מרוצים

#6

איך יודעים אם הלקוחות שלנו מרוצים לאורך זמן?

#7

איך אוספים מידע בקלות מהלקוח כדי לספק לו את השירות?

#8

מה עוד אפשר למכור ללקוחות שלנו?

#9

איך מבינים למה לקוחות עזבו אותנו?

#10

איך מטפחים את המשאב האנושי של העסק?

ואם אתם שואלים את עצמכם למה זה חשוב?

השאלונים הם כלי אסטרטגי בעסק שלכם. כשהם מתוכננים נכון, הם לא רק אוספים מידע, אלא גם מייצרים הזדמנויות צמיחה, משפרים את השירות, ומחזקים את הקשר עם הלקוחות.

אז שנתחיל לגלות

איך להפוך את השאלונים שלכם לכלי שמגדיל רווחיות?

כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר כאן פרטים והמדריך יגיע  מיידית לאימייל שלך.

נעים להכיר🙂

אני עינת לבי כהן ואני עוזרת לעסקים לבנות בוטים עם נשמה שמגדילים את היעילות והרווחיות בעסק. ואני עוזרת להכשיר את עובדי הבוט ולהתאים אותם לעסק שלך.

אני מאמינה שניתן ליצור קרבה בעולם טכנולוגי, חיה ונושמת את עולם הבוטים בכל הערוצים ומאמינה בעבודת צוות של עובדים אנושיים ועובדי בוט, כדי לנצל את החוזקות של כל אחד וליצור רווחה ושמחה לעובדים, לבעל העסק וללקוחות.

מביאה איתי ראייה שיווקית אסטרטגית רחבה ונסיון של 22 שנה בתחום של מערכות מידע,מה שמאפשר לי למקסם את יכולות עולם הבוטים החכמים והאוטומציה.

בניתי המון בוטים ואוטומציות, לימדתי מאות תלמידים איך לבנות בוטים. עם הזמן התגבשה לי נבחרת מנצחת של עובדי בוט שעוזרים לעסקים והופכים להם את החיים לקלים יותר. זה תחום שמשלב עבורי גם טכנולוגיה וגם אינטראקציה, גם חשיבה לוגית וגם חיבור לרגש, גם שכל וגם לב. תחום שיש בו כ”כ הרבה יצירתיות והנאה, תחום שמחבר בין חלקים שונים בתוכי.

אני אוהבת את השילוב הזה.
אוהבת את הבוטים ואת הערך שהם מביאים לעסקים, אוהבת לחבר טכנולוגיה שמקרבת בין עסקים ללקוחות שלהם, והכי אוהבת לראות ולשמוע את התגובות של בעלי עסקים שהבוטים הפכו את החיים שלהם לטובים יותר.

ואני יודעת שזה יכול לקרות גם בעסק שלכם.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

קולות מהשטח - לקוחות מספרים על העבודה איתנו

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?