קבוצת תמיר

איך חסכנו בעלויות של גיוס כוח אדם נוסף וקיצרנו את זמני ההמתנה של לקוחות בקבוצת תמיר הכל התחיל בפרויקט פשוט, פיתוח וואצאפ בוט אשר מדבר עם לקוחות החברה על מנת להוריד עומס בשיחות ולתת פתרון מידי ללקוח מבלי לחכות למענה טלפוני.השרות שקיבלנו מעינת והצוות שלה מעל כל ביקורת, הסבלנות, המענה המהיר, ההבנה והידע שיש להם […]

רכב תלפיות

כיצד בוט ווטסאפ חכם הפך את תהליך הסינון של לקוחות פוטנציאליים ליעיל ומקצועי יותר האתגר: רכב תלפיות היא סוכנות מובילה למכירת רכבי יוקרה בישראל. החברה מתמחה במתן שירות אישי ואיכותי ללקוחות המחפשים רכבים יוקרתיים. העסק התמודד עם בעיה משמעותית של זמן מבוזבז על לידים לא רלוונטיים: טיפול ב-15-20 פניות יומיות, רבות מהן לא מתאימות השקעת […]

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?