קבוצת תמיר

איך חסכנו בעלויות של גיוס כוח אדם נוסף וקיצרנו את זמני ההמתנה של לקוחות בקבוצת תמיר הכל התחיל בפרויקט פשוט, פיתוח וואצאפ בוט אשר מדבר עם לקוחות החברה על מנת להוריד עומס בשיחות ולתת פתרון מידי ללקוח מבלי לחכות למענה טלפוני.השרות שקיבלנו מעינת והצוות שלה מעל כל ביקורת, הסבלנות, המענה המהיר, ההבנה והידע שיש להם […]

פינות אוכל ZAGA

איך הורדנו את העומס הטלפוני במשרד ושדרגנו את חווית הקניה ללקוח בחברת רהיטי ZAGA בעקבות מצוקת ריבוי טלפונים במשרד שלי, חיפשתי פתרון טכנולוגי לעניין.הבוט פותח בזמן די קצר , והתוצאה נפלאה – לקוחות מקבלים עדכון לגבי מועד האספקה של הזמנתם תוך שניות, ללא שום המתנה.בתקופה של שלושה חודשים 77% מהלקוחות קיבלו מענה דרך הבוט ללא […]

הפודקאסט “מדברים אוטומציה”

איך יצרנו בוט הפצה לפודקאסט הכי טוב בעברית בנושא אוטומציה, שמאפשר למאזינים גישה נוחה לתוכן ומשפר את המעורבות כשידענו שאנחנו רוצים לקחת את ההפצה של הפודקאסט שלנו לרמה הבאה, להנגיש את התכנים שלנו בצורה מהירה וידידותית לקהל העוקבים הנאמנים ולאלו שרק מגלים אותנו – היה ברור שווטסאפ יהיה הערוץ, ושעינת תהיה אשת המקצוע שתפיח חיים בבוט. כחברה […]

נועה ברקוביץ

איך בוט ווטסאפ חכם עזר לשפר את השירות למטופלות, ולהיות איתן בקשר יומיומי וחיזק את היישום של התוכנית עינת נתנה לי שירות מקצועי, מכל הלב. חשבה על פתרונות יצירתיים כשנתקלו במכשול בבניית הבוט. הרגשתי שהיא קשובה מאוד לצרכים שלי, מה שהוביל להצעת פתרונות מותאמים באופן מושלם. בנתה בוט שמשדרג את המוצר שאני נותנת ללקוחות שלי […]

דולה לכל יולדת

איך יצרנו במהירות שיא מיזם קהילתי דולה לכל יולדת – כי אף אחת לא צריכה ללדת לבד! הצטרפות דולה מציאת דולה ליולדת האתגר: ב 7/10/23 נפתחה מלחמת חרבות ברזל. כוחות גדולים של מילואים גוייסו ונשים רבות נשארו בעורף.מיזם “דולה לכל יולדת” הוקם בהתנדבות על ידי מרכז אבי”ב ובוטים עם נשמה, כדי לאפשר תמיכה לנשים בלידה […]

חברה בינלאומית שמייצרת מוצר לגינה

איך יצרנו עובד אחד שיודע את כל השפות בעולם ועוזר למתקינים בשטח לנהל בקלות את התקנת המערכת האתגר: חברה בינלאומית שמייצרת מוצר עבור הגינה ללקוחות פרטיים. ההתקנה של המוצר כוללת מספר שלבים ודורשת מהמתקין בשטח לשלוח פרטים שונים של ההתקנה לפי סוג המערכת, כדי שהלקוח יוכל לקבל את האחריות על ההתקנה והמערכת. עד עכשיו זה […]

עמותת תפוח

איך הכפלנו פי 2 את אחוז המענה לסקר שנערך בבוט והגענו למענה של 21% בעמותת תפוח אני במיוחד רוצה להודות לכן על השירות המטורף ומקצועיות  – הגענו ל21% מענה (שזה פי 3 יותר ממה שגוגל אמר אפשרי) -פרויקט מוצלח ביותר, בעיקר בזכותכן. אשמח בעתיד לעשות עוד פרויקטים עם בוטים ביחד 🙂 מיקי – מנהל מוצר […]

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?