ב 7/10/23 נפתחה מלחמת חרבות ברזל. כוחות גדולים של מילואים גוייסו ונשים רבות נשארו בעורף.
מיזם “דולה לכל יולדת” הוקם בהתנדבות על ידי מרכז אבי”ב ובוטים עם נשמה, כדי לאפשר תמיכה לנשים בלידה באמצעות מתנדבות, כדי שאף יולדת לא תשאר לבד.
מרכז אבי”ב(אהבה, בריאה, ידע, ביטחון) הוא אקדמיה לדולה ולידה! יש בו סדנאות, קורסים וחוגים בנושא הריון ולידה, התפתחות אישית וצמיחה רוחנית. הן בפן האישי והן בפן המקצועי.
החלום של אביבית היה ליצור מאגר של דולות שבו כל יולדת יכולה לחפש את הדולה שמתאימה לה ללוות אותה בלידה, בהתאמה לתקציב והעדפות שלה.
וכעת היה צורך בהול שדרש פיתוח מהיר של מערכת שיודעת לבצע חיבורים בין דולות ליולדות.
לאביבית יש קהילה גדולה של בוגרות שעברו הכשרה מקיפה ומשמשות כדולות.
עד עכשיו יולדות שהיו מחפשות דולות היו פונות לאביבית והיא היתה מפנה לדולות מתאימות.
האתגר היה ליצור מערכת דיגיטלית שתחבר באופן יעיל בין נשים לפני/אחרי לידה לבין דולות מקצועיות.
כדי לפתור את האתגר החלטנו לגייס את בוט-תפעלי וחברותיה, אלו הן עובדות בוט מיוחדות אשר אפשר להכשיר אותן בעבודות שונות לפי הצורך. במקרה זה , היינו צריכות עובדת אחת שתרכז את כל הדולות למקום אחד, ועובדת נוספת שתעזור ליולדות למצוא את הדולה המתאימה מתוך המאגר.
הכשרנו את העובדות במהירות ויצרנו תוך מספר ימים פלטפורמה שמאפשרת לכל יולדת למצוא את הדולה המתאימה עבורה.
יצרנו חיבור מוצלח בין דולות ליולדות
קיבלנו משובים חיוביים על השימושיות וחוויית המשתמש
ביצענו חיסכון משמעותי בזמן ומשאבים יקרים
הקמנו פלטפורמה יעילה וקלה להרחבה וגיוס דולות גם בהמשך
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?