איך יצרנו במהירות שיא מיזם קהילתי דולה לכל יולדת - כי אף אחת לא צריכה ללדת לבד!

הצטרפות דולה

מציאת דולה ליולדת

האתגר:

ב 7/10/23 נפתחה מלחמת חרבות ברזל. כוחות גדולים של מילואים גוייסו ונשים רבות נשארו בעורף.
מיזם “דולה לכל יולדת” הוקם בהתנדבות על ידי מרכז אבי”ב ובוטים עם נשמה, כדי לאפשר תמיכה לנשים בלידה באמצעות מתנדבות, כדי שאף יולדת לא תשאר לבד.

מרכז אבי”ב(אהבה, בריאה, ידע, ביטחון) הוא אקדמיה לדולה ולידה! יש בו סדנאות, קורסים וחוגים בנושא הריון ולידה, התפתחות אישית וצמיחה רוחנית. הן בפן האישי והן בפן המקצועי.

החלום של אביבית היה ליצור מאגר של דולות שבו כל יולדת יכולה לחפש את הדולה שמתאימה לה ללוות אותה בלידה, בהתאמה לתקציב והעדפות שלה.
וכעת היה צורך בהול שדרש פיתוח מהיר של מערכת שיודעת לבצע חיבורים בין דולות ליולדות.
לאביבית יש קהילה גדולה של בוגרות שעברו הכשרה מקיפה ומשמשות כדולות.

עד עכשיו יולדות שהיו מחפשות דולות היו פונות לאביבית והיא היתה מפנה לדולות מתאימות.

האתגר היה ליצור מערכת דיגיטלית שתחבר באופן יעיל בין נשים לפני/אחרי לידה לבין דולות מקצועיות.

הפתרון:

כדי לפתור את האתגר החלטנו לגייס את בוט-תפעלי וחברותיה, אלו הן עובדות בוט מיוחדות אשר אפשר להכשיר אותן בעבודות שונות לפי הצורך. במקרה זה , היינו צריכות עובדת אחת שתרכז את כל הדולות למקום אחד, ועובדת נוספת שתעזור ליולדות למצוא את הדולה המתאימה מתוך המאגר.

הכשרנו את העובדות במהירות ויצרנו תוך מספר ימים פלטפורמה שמאפשרת לכל יולדת למצוא את הדולה המתאימה עבורה.

מה כלל הפרוייקט?

  • אפיינו והקמנו מאגר שמרכז את כל הדולות, היולדות והפניות השונות של היולדות.
  • אפיינו ומיפינו את חוויית המשתמשת.
  • בנינו טופס מיוחד עבור הצטרפות של דולה למאגר שאוסף את כל הפרטים הנדרשים. כל דולה שמצטרפת נכנסת למאגר ולאחר אישור של אביבית היא מקבלת מייל אישור אוטומטי שהיא נכנסה למאגר.
  • פיתחנו בוט מיוחד עבור היולדות , כל יולדת שמחפשת דולה, מזינה כמה פרטים ובהתאם למה שהזינה הבוט הולך ושולף את כל הדולות שעונות על התנאי. היא יכולה בלחיצת כפתור לפנות בווטסאפ לדולות שמצאו חן בעיניה ומשם להמשיך את ההתקשרות ביניהן.
  • דאגנו לאסוף את כל הפרטים ואת הפניות השונות לדולות וכך לקבל חיווי שהמערכת אכן עוזרת ומגשימה את המטרה המרכזית שלשמה הוקמה.
  • פרסום הפרוייקט בקהילות שונות של דולות ושל יולדות.

 

מערכות שעבדנו איתם

התוצאה:

01

יצרנו חיבור מוצלח בין דולות ליולדות

02

קיבלנו משובים חיוביים על השימושיות וחוויית המשתמש

03

ביצענו חיסכון משמעותי בזמן ומשאבים יקרים

04

הקמנו פלטפורמה יעילה וקלה להרחבה וגיוס דולות גם בהמשך

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?