איך המוטיבטאור עזר להגביר את ההטמעה והמוטיבציה של המשתתפים בתוכנית להאיר

המוטיבטאור הוא פשוט עוד עובד. עובד ממש נפלא בעסק, שקיבל את התפקיד לעזור לאנשים לשמור על אנרגיה גבוהה.
זה פשוט ירד ממני, אני ידעתי שאני כבר לא צריך לעשות את התפקיד הזה, המוטיבטאור עושה את זה וזה דבר גדול. זה נתן לי לנשום.

~דניאל בן ארי, מייסד “חלוצי המהפכה” ותוכנית “להאיר”

רקע:

“חלוצי המהפכה” הוא עסק המבוסס על קהילה, הקיים כבר שבע שנים עם למעלה מ-6,000 בוגרים. המטרה היא לעזור לאנשים לזקק ולדייק את הגדולה האישית שלהם ולהוציא אותה באומץ לעולם. אחת התוכניות המרכזיות היא “להאיר”, שמתמקדת בעזרה לאנשים להגשים את חלומותיהם ולהתחבר לחזון הגבוה שלהם.

האתגר:

דניאל, כמורה ומנחה, רצה לוודא שהמשתתפים בתוכנית “להאיר” לא רק לומדים את החומר, אלא גם מטמיעים אותו ומיישמים אותו בחייהם. הוא זיהה שהטמעה מבוססת על התמדה, אך רבים מתקשים להתמיד ומרגישים תסכול מכך.

הפתרון:

כדי לפתור את האתגר, דניאל פנה ליצירת המוטיבטאור – בוט מותאם אישית שנועד לעזור למשתתפים להתמיד בחומרים, במשימות ובכלים השונים שנלמדו בתוכנית.
אז החלטנו לגייס את בוט תחחבר שיעזור לנו במשימה.

מה כלל הפרוייקט?

  • אפיון הצרכים והדרישות של התוכנית ושל המשתתפים.
    פיתוח בוט מותאם אישית עם האפשרויות הבאות:

    • בחירה אישית של הכלים לתרגול מתוך סדרת הכלים שנלמדו בתוכנית.

    • אפשרות לדיווח ישיר בקבוצת הפייסבוק של התוכנית.

    • אלמנט הפתעה יומי – משפט השראה מאחד מחברי הקבוצה.

  • יצירת מערכת תזכורות גמישה, המאפשרת לכל משתתף לבחור את המועד והזמן הנוחים לו.

  • שילוב תכני התוכנית, כולל מדיטציות וחומרי לימוד, בתוך הבוט.

  • הטמעת הבוט בתוך מערך הכלים של התוכנית.

מערכות שעבדנו איתם

התוצאה:

01

25% מהמשתתפים בחרו במוטיבטאור כאחד משני המנגנונים האפקטיביים ביותר בתוכנית.

02

המשתתפים דיווחו על שיפור בהתמדה ובמוטיבציה.

03

דניאל חווה הקלה משמעותית בעומס העבודה שלו, כשהבוט לקח על עצמו את תפקיד שמירת המוטיבציה.

04

המוטיבטאור עזר לחזק את ערכי החיבור וההתמדה, שהם מרכזיים בתוכנית.

05

משתתפים דיווחו על חוויה חיובית ומעצימה בשימוש בבוט.

המוטיבטאור הוכיח את עצמו ככלי יעיל ועוצמתי בתוכנית “להאיר”, מסייע למשתתפים להתחבר לעצמם ולהתמיד בתהליך הלמידה והצמיחה שלהם.


לדברי דניאל: “אני בהחלט ממליץ על השירות, אני חושב שבעתיד הלא רחוק לא יהיה מישהו שלא יכיר את השירות הזה. זה ברמת המהפכה ואלו שישכילו להטמיע את זה ראשונים ייהנו מהפירות.”

כך נראה תהליך ההרשמה

כך נראה השימוש היומיומי

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?