אם אתם עדיין לא מכירים את הפודקאסט “מדברים אוטומציה” של דודו וענת הגיע הזמן לשים אותו ברשימת המועדפים שלכם. הפודקאסט עוסק בנושאים שונים בתחום האוטומציה, כל פרק יעיף לכם את הראש ויתן לכם ים של רעיונות ליישם עבור העסק שלכם או עסקים של אחרים.
אז מיד אחרי שאתם מסיימים לקרוא את סיפור הבוט, תרשמו בקישור לקבלת עדכונים על פרקים חדשים. (מזמינה אתכם גם להאזין לפרק 7 שבו התארחתי על בוטים בווטסאפ:-).
אז איך נולד הבוט הזה?
לפני שהוא נולד, היה לו אח קטן(ווטסאפ לא רשמי) ששלח הודעה על כל פרק חדש שיצא עם קישור להאזנה. ואז היה אפשר להקשיב לפרק האחרון.
דודו וענת רצו לשפר את חווית המאזינים ולאפשר גישה קלה יותר לתוכן וגם לאפשר לקבל משוב ופידבק מהמאזינים.
לצורך יישום משימה זו גייסנו את העובד הנאמן שלנו בוט תפיץ, זהו עובד בוט מיוחד שעוזר ליוצרי תוכן להפיץ את התכנים שלהם, כדי ליצור יותר מעורבות ולאפשר גישה קלה ונוחה.
עובד הבוט שלנו עשה את הפעולות הבאות:
מיקסום כל הודעה שנשלחה, במקום לקבל קישור רק לפרק האחרון אפשרנו למאזינים לבצע מספר פעולות
הנגשה נוחה יותר של התכנים
גידול בכמות המאזינים שמשאירים משוב ומדרגים את הפודקאסט
חיזוק הקשר עם הקהל והגברת מעורבות
עוד ערוץ לקבלת לידים עבור העסק - קבלת לידים מהבוט מתוך קהל העוקבים של הפודקאסט
כאן אתם יכולים להרשם לפודקאסט "מדברים אוטומציה"
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?