חברה בינלאומית שמייצרת מוצר עבור הגינה ללקוחות פרטיים.
ההתקנה של המוצר כוללת מספר שלבים ודורשת מהמתקין בשטח לשלוח פרטים שונים של ההתקנה לפי סוג המערכת, כדי שהלקוח יוכל לקבל את האחריות על ההתקנה והמערכת.
עד עכשיו זה היה נעשה ידנית, וכעת היה לחברה רצון למכן את התהליך ולבנות אפליקציה למתקינים בשטח.
החברה עובדת במדינות רבות בעולם, ולכן יש צורך ליצור אפליקציה שתומכת בכמה שפות.
כדי לפתור את הבעיה החלטנו לגייס את בוט-תפעל בערוץ הווטסאפ. זהו עובד בוט מיוחד אשר אפשר להכשיר אותו בעבודות שונות לפי הצורך. במקרה זה , הוא היה צריך לשמש כעוזר למתקינים השונים, לעזור לזהות את המערכת המותקנת לפי הברקוד ולהנחות את המתקין לצלם תמונות ולהזין פרטים בהתאם לסוג המערכת.
קבלנו אפיון של תהליך העבודה של המתקין, ואיך עובד הבוט שלנו צריך לסייע לו ויצאנו לדרך.
קבלנו אפיון מפורט של תהליך העבודה של הבוט.
פיתחנו בוט ווטסאפ דינאמי, שיודע ללמוד שפות בקלות(תוך 10 דקות אפשר ללמד אותו שפה חדשה).
את השפות החדשות הוא למד ממאגר שבו אחסנו את כל הטקסטים של הבוט.
אם רוצים להוסיף תמיכה בשפה חדשה, פשוט צריך להוסיף שורה לטבלה.
בנינו אוטומציה שמקבלת תמונה של ברקוד ויודעת לפענח את התמונה ולהוציא ממנה את הקוד, בהתאם לקוד ידענו מה סוג המערכת שמותקנת.
במהלך ההתקנה המתקין נדרש לצלם את המערכת, לכל סוג מערכת נדרשים תמונות שונות. המידע הזה יושב במאגר של החברה. לאחר שזיהינו את סוג המערכת, שלפנו את רשימת התמונות שהמתקין היה צריך לצלם והבוט הנחה אותו בצורה מסודרת.
שיפרנו את תהליך ההתקנה עבור המתקינים.
הוצאנו מהתהליך את המרכיב האנושי שאמור לזכור איזה מידע צריך לאסוף עבור כל סוג מערכת, והחלפנו אותו בבוט שמנחה את המתקין ולא מפספס אף שלב.
עזרנו לחברה לבצע בקרה על ההתקנות, הכל מתעדכן בזמן אמת.
הבוט נותן תמיכה לכל המדינות והשווקים שהחברה עובדת בהם בקלות.
מערכת מותאמת לכל שפה שבה פועלת החברה.
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?