בעקבות מצוקת ריבוי טלפונים במשרד שלי, חיפשתי פתרון טכנולוגי לעניין.
הבוט פותח בזמן די קצר , והתוצאה נפלאה – לקוחות מקבלים עדכון לגבי מועד האספקה של הזמנתם תוך שניות, ללא שום המתנה.
בתקופה של שלושה חודשים 77% מהלקוחות קיבלו מענה דרך הבוט ללא התערבות של גורם אנושי.
הטלפון במשרד שלנו “שקט” , התפוקה של הבנות המשרד עלתה עקב הזמן הפנוי שנוצר, והלקוחות מעודכנים ומרוצים.
תענוג!
ליאור זגה – מנכ”ל ZAGA
חברת רהיטי ZAGA מייצרת כבר 60 שנה פינות אוכל.
הם חיפשו פתרון לעומס הרב שיש במוקד הטלפוני של החברה, לאחר שיחה ובירור זיהינו שחלק ניכר מהשיחות הן שאלות לגבי סטטוס הזמנה, מתי מתוכנן מועד האספקה.
העומס על המוקד גרם לתסכול ללקוחות שהיו צריכים להמתין הרבה זמן לקבלת מענה וגם לצוות המוקד שטיפל רוב היום בשאלות חוזרות ונשנות על מועדי האספקה.
כדי לפתור את הבעיה החלטנו לגייס את בוט-תתמוך לערוץ הווטסאפ, עובד הבוט הנאמן שהמהות המרכזית שלו היא לעזור לעשות סדר בשירות הלקוחות, לאפשר ללקוחות גישה נוחה ומהירה למידע על סטטוס ההזמנות שלהם ולשמור על חוויית לקוח איכותית.
תוך 3 חודשים 77% מהלקוחות קיבלו שירות מהבוט ללא מעורבות אנושית
היתה ירידה משמעותית בעומס הטלפוני
היה חיסכון בעלויות תפעול
שיפור חווית ושביעות רצון הלקוחות
מענה אוטומטי למאות פניות כל חודש דרך הבוט
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?