איך הורדנו את העומס הטלפוני במשרד ושדרגנו את חווית הקניה ללקוח בחברת רהיטי ZAGA

בעקבות מצוקת ריבוי טלפונים במשרד שלי, חיפשתי פתרון טכנולוגי לעניין.
הבוט פותח בזמן די קצר , והתוצאה נפלאה – לקוחות מקבלים עדכון לגבי מועד האספקה של הזמנתם תוך שניות, ללא שום המתנה.
בתקופה של שלושה חודשים 77% מהלקוחות קיבלו מענה דרך הבוט ללא התערבות של גורם אנושי.
הטלפון במשרד שלנו “שקט” , התפוקה של הבנות המשרד עלתה עקב הזמן הפנוי שנוצר, והלקוחות מעודכנים ומרוצים.
תענוג!

ליאור זגה – מנכ”ל  ZAGA

האתגר:

חברת רהיטי ZAGA מייצרת כבר 60 שנה פינות אוכל.
הם חיפשו פתרון לעומס הרב שיש במוקד הטלפוני של החברה, לאחר שיחה ובירור זיהינו שחלק ניכר מהשיחות הן שאלות לגבי סטטוס הזמנה, מתי מתוכנן מועד האספקה.
העומס על המוקד גרם לתסכול ללקוחות שהיו צריכים להמתין הרבה זמן לקבלת מענה וגם לצוות המוקד שטיפל רוב היום בשאלות חוזרות ונשנות על מועדי האספקה.

הפתרון:

כדי לפתור את הבעיה החלטנו לגייס את בוט-תתמוך לערוץ הווטסאפ, עובד הבוט הנאמן שהמהות המרכזית שלו היא לעזור לעשות סדר בשירות הלקוחות, לאפשר ללקוחות גישה נוחה ומהירה למידע על סטטוס ההזמנות שלהם ולשמור על חוויית לקוח איכותית.

מה כלל הפרוייקט?

  • פיתחנו בוט בווטסאפ שנותן מענה מיידי 24/7 ללקוחות.
  • קידמנו את השימוש בבוט בערוצים שונים: מרכזיה, אתר, רכישה בחנות.
  • חיברנו את המרכזיה הטלפונית לבוט ואפשרנו מעבר מהיר לקבלת שירות דרך הבוט.
  • כל לקוח שביצע הזמנה קיבל מייד הודעת ווטסאפ שיש באפשרותו לברר את סטטוס ההזמנה כאן בווטסאפ.
  • שילבנו את הבוט עם מערכות המידע של ZAGA כדי לזהות את הלקוח בצורה אוטומטית ולחסוך ממנו להקליד את פרטי ההזמנה.
  • הכנסנו תזכורות יזומות במידה והיה עיכוב במועד האספקה.
  • הוספנו אפשרות לדיווח על בעיות ושליחת תמונות כדי לייעל ולקצר את תהליך הטיפול ולחסוך את הפינגפונג עם הלקוחות.
  • יצרנו דשבורד שמציג את כל ההודעות שנשלחו ועוזר לקבל תובנות על הפניות של הלקוחות.

מערכות שעבדנו איתם

התוצאה:

01

תוך 3 חודשים 77% מהלקוחות קיבלו שירות מהבוט ללא מעורבות אנושית

02

היתה ירידה משמעותית בעומס הטלפוני

03

היה חיסכון בעלויות תפעול

04

שיפור חווית ושביעות רצון הלקוחות

05

מענה אוטומטי למאות פניות כל חודש דרך הבוט

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?