איך בוט ווטסאפ חכם עזר לשפר את השירות למטופלות, ולהיות איתן בקשר יומיומי
וחיזק את היישום של התוכנית

עינת נתנה לי שירות מקצועי, מכל הלב. חשבה על פתרונות יצירתיים כשנתקלו במכשול בבניית הבוט. הרגשתי שהיא קשובה מאוד לצרכים שלי, מה שהוביל להצעת פתרונות מותאמים באופן מושלם. בנתה בוט שמשדרג את המוצר שאני נותנת ללקוחות שלי עם חווית משתמש מדהימה. אני מלאת הערכה גם על הזריזות. הרגשתי שעברתי איתה תהליך יעיל, מהיר ואיכותי.

רקע:

נועה ברקוביץ היא דיאטנית קלינית שמלווה נשים בשינוי תזונתי בעזרת כלים מעולם ה- NLP על מנת שיוכלו לשחרר את המשקל. יש לה תוכניות ליווי אישיות. המספקות ליווי אחד-על-אחד ללקוחותיה במטרה ליצור שינוי התנהגותי ארוך טווח. לנועה חזון ליצור קשר הדוק עם המטופלות שלה, ולשמור על רמת מוטיבציה גבוהה לאורך כל התהליך.

האתגר:

לנועה היה חשוב שהמטופלות שלה יפיקו את המירב מהתוכניות ויצליחו לייצר את השינוי התזונתי הנדרש.
היא זיהתה שכאשר היא שומרת על קשר יומיומי על המטופלות, זה עוזר להן לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה שתורמת להצלחה שלהן.
כדי לעשות זאת היא היתה שולחת באופן ידני תזכורות והודעות יומיות בהתאם לקצב התקדמות בתוכנית, דבר שהצריך המון זמן והמון עבודה ידנית.

הפתרון:

היה לנועה רעיון ליצור בוט ווטסאפ שילווה את המטופלות וישלח להן את ההודעות בצורה אוטומטית.
היא הבינה שזו משימה שדורשת חיבור לטככנולוגיה שהיא לא מכירה ואין לה את הפניות ללמוד את זה לבד.
כדי לפתור את האתגר, החלטנו לגייס את בוט-תתחבר שהמהות המרכזית שלו היא לעזור להטמיע תהליכים, וליצור מעורבות וחיבור בקרב הלקוחות ולשמש כליווי אישי דיגיטלי.

מה כלל הפרוייקט?

  • אפיינו את הצרכים והדרישות השונות והבנו מה חשוב לנועה להעביר למטופלות שלה.
  • כתבנו את תסריט השיחה והמבנה של כל תזכורת.
  • הקמנו 3 מסלולים בהתאם לתוכניות הליווי השונות.
  • לכל מסלול יצרנו את סדרת התזכורות שלה.
  • הוספנו אפשרות לשלוח לנועה הודעה במקרה של שאלה או התייעצות.
  • שילבנו מנגנון של משוב שמאפשר לדרג את התזכורות ומעדכן את נועה בדירוגים.
  • יצרנו מסמך הנחיות לתפעול המערכת עם סרטוני הדרכה – כדי שנועה תוכל לתפעל אותה בצורה עצמאית.

מערכות שעבדנו איתם

התוצאה:

01

הבוט שדרג את חווית הליווי של המטופלות ותרם להגברת המחויבות שלהן לתהליך השינוי

02

נוצר קשר אישי וצמוד יותר שסייע בשמירה על מוטיבציה גבוהה

03

נועה יכלה להמשיך ולתת שירות איכותי למספר רב של לקוחות בו-זמנית

ליצירת קשר עם נועה
054-7621286

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?