ווואווווו, כבר אומרת. שזה פשוט ממכר!!!!
יש פיתרון להכל ובקלי קלות
סטודיו Rene – יוצרת עבורך, בהובלתה של רני כספי סבח, מספק מגוון של שירותים, ביניהם סדנאות וכלים לכתיבת תוכן לבעלות עסקים. כחלק מהשירות, רצתה רני להנגיש סדנת תוכן פרונטלית שיצרה בלי הצורך להקים אתר קורסים, בפורמט קליל ומונגש לכל בעלת עסק ולשלב מנגנון שעוזר להתמיד בכך. רני מעלה באופן קבוע 3 פינות בנושאים שונים.
רני זיהתה צורך בהנגשת סדנת התוכן שלה יחד עם ליווי מתמשך.
היא הרגישה מוגבלת בשל:
1. הסתמכות על סדנאות פיזיות בלבד – מוגבלות גיאוגרפית וזמנים קבועים שלא מתאימים לכולן.
2. קושי במעקב והטמעה לאחר הסדנה.
3. חוסר בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים של כל משתתפת.
בנוסף רבות מבעלות העסקים שפנו אליה התקשו להתמיד בכתיבת תוכן באופן קבוע לרשתות החברתיות. הן הרגישו שחסרים להן כלים וידע בתחום הכתיבה, וגם התקשו למצוא זמן ומוטיבציה לכתוב באופן סדיר.
כדי לפתור את האתגר, החלטנו לגייס את בוט-תתחברי שהמהות המרכזית שלה היא לעזור להטמיע כלים ותהליכים וליצור מעורבות וחיבור בקרב הלקוחות ולשמש כליווי אישי דיגיטלי.
רני הבינה שבעולם הדיגיטלי ניתן להגיע לקהל רחב יותר, בכל מקום ובכל שעה, ולאפשר לכל אחת להתנהל לפי לוח הזמנים האישי שלה.
רני חיפשה פתרון שיהיה:
– ידידותי ו”מדבר” בטון האישי שלה, לא מנוכר.
– כולל שלב של ליווי והטמעה.
– מותאם אישית בדיוק לטון ולצרכים שלה.
למרות החשש הראשוני מאוטומציה רני בחרה לפתח את הבוטית – “בוט תתחברי לתוכן בתוכך” – כלי דיגיטלי ייחודי שמשלב סדנה מקיפה עם ליווי שוטף להתמדה בכתיבת תוכן.
משתתפות רבות חוו שיפור משמעותי ביכולת הכתיבה וההתמדה שלהן.
משתתפות דיווחו על עלייה של 50% במעורבות הלקוחות שלהן בפוסטים
חשו תחושת ביטחון מוגברת ביכולות הכתיבה שלהן
יעילות גבוהה יותר בזמן שמושקע בכתיבת תוכן
הצלחה בשילוב כתיבת תוכן כחלק קבוע מהשגרה העסקית שלהן
הנה כמה עדויות של המשתתפות:
“עשיתי אצלך את הסדנה לתכנון וכתיבת תוכן ויצאתי ממנה מחוזקת ומלאה ברעיונות. את עוזרת לי לעשות סדר בראש, לחשוב יותר בקלות על כתיבת פוסטים. להבין שמה שמובן מאליו לי, בהחלט לא ברור ללקוחות העתידיים שלי, כך שיש לי הרבה מה להציע.”
“תקשיבי, זה מדהים! את ממש עזרת לי. הסדנא שלך ממש נתנה לי את ההתחלה, התחלתי לרשום נושאים, המיינד שלי נפתח לכל-כך הרבה דברים. באמת, מה-זה תודה, את אלופה, באמת!”
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?