אני במיוחד רוצה להודות לכן על השירות המטורף ומקצועיות – הגענו ל21% מענה (שזה פי 3 יותר ממה שגוגל אמר אפשרי) -פרויקט מוצלח ביותר, בעיקר בזכותכן.
אשמח בעתיד לעשות עוד פרויקטים עם בוטים ביחד 🙂
מיקי – מנהל מוצר
עמותת תפוח משנה חיים באמצעות טכנולוגיה ומסייעת לאנשים מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית בישראל להצטרף לעולם הדיגיטלי – טכנולוגי חדשני ולשנות מקצה לקצה את מציאות החיים שלהם.
יש להם כ-4400 בוגרים.
לאחר שהבוגרים מסיימים את ההכשרה שלהם, אין לעמותה מידע מדוייק על מצב החיים של הבוגרים.
ולכן קשה להם לתת מענה רלוונטי ולספק פתרונות מותאמים לבוגרים כדי שיוכלו להמשיך ולממש את הפוטנציאל שלהם.
בגלל שהם עמותה, מחוייבים לדווח לתורמים על הגשמת המטרות של העמותה.
שליחת שאלון בטופס – שליחת ההודעה למילוי השאלון בסמס, מייל + חברה חיצונית שהתקשרה לבוגרים.
ענו כ-450 בוגרים.
כדי לפתור את הבעיה החלטנו לגייס את בוט-תשאל לערוץ הווטסאפ, עובד הבוט שעוזר לבצע סקרים ושאלונים.
לבוט היו כמה מטרות מרכזיות:
הפרויקט התבצע בשיתוף עם חברת לאנדוליני אשר משפרים רווחיות בחברות בעזרת אוטומציה.
אפיון מפורט של הבוטים והמסלולים השונים.
הקמנו DB לשמירת פרטי הבוגרים ב-AIRTABLE.
הקמנו שני בוטים עבור סקר בוגרים – אחד לשפה העברית ואחד לשפה הערבית (כל בוט בהתאם לדרישות שלו).
הקמנו מנגנון הפצה של הסקרים השונים לבוגרים בעזרת שליחת הודעות ווטסאפ יזומות.
הקמנו מנגנון נודניק שמחזיר את המשתמש אם נטש באמצע לחלקים השונים של השאלון – החזרה תהיה לתחילת החלק האחרון שהמשתמש לא סיים למלא.
שלחנו לבוגרים בצורה אוטומטית את ההצעות שהם בחרו.
ביצענו הרצה של הבוט על קבוצה קטנה, קיבלנו פידבקים והכנסנו עדכונים.
בנוסף ביצענו דיוק והתאמת השאלות לערוץ הווטסאפ:
היו כמה שאלות שהיו להן המון אפשרויות, והרשימה היתה ארוכה מידי ומסובכת מידי לבחירה. כשקורה מצב כזה, ברוב המקרים המשתמש ינטוש את השאלון. כדי למנוע מצב כזה, לקחנו את השאלות ויצרנו במקומן כמה שאלות , אבל עם תשובות ברורות .
הוספנו שאלות אבל יצרנו FLOW במילוי השאלון.
כשבונים שיחה, צריך לחשוב על אלמנט החיכוך, אם ניצור שלבים בשיחה שלא יהיו ברורים וקלים למשתמש לענות עליהם, הוא ינטוש.
הגענו ל-21% מענה של בוגרי העמותה
הבוגרים נרשמו לפעילות התנדבות
התורמים תרמו עוד כסף בזכות הפרויקט הזה
אני במיוחד רוצה להודות לכן על השירות המטורף ומקצועיות – הגענו ל21% מענה (שזה פי 3 יותר ממה שגוגל אמר אפשרי) -פרויקט מוצלח ביותר, בעיקר בזכותכן.
אשמח בעתיד לעשות עוד פרויקטים עם בוטים ביחד 🙂
מיקי – מנהל מוצר
הצטרפו לניוזלטר שלי ואדאג לעדכן בכל פעם שעולה משהו חדש!
איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?
איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?
מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?
מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?