כיצד בוט ווטסאפ חכם הפך את תהליך הסינון של לקוחות פוטנציאליים ליעיל ומקצועי יותר

האתגר:

רכב תלפיות היא סוכנות מובילה למכירת רכבי יוקרה בישראל. החברה מתמחה במתן שירות אישי ואיכותי ללקוחות המחפשים רכבים יוקרתיים.

העסק התמודד עם בעיה משמעותית של זמן מבוזבז על לידים לא רלוונטיים:

  • טיפול ב-15-20 פניות יומיות, רבות מהן לא מתאימות
  • השקעת זמן רב בסינון ידני של פניות
  • קושי בזיהוי מהיר של לקוחות פוטנציאליים איכותיים
  • צורך במערכת שתשרת גם את מטרות המיתוג של העסק

הפתרון:

כדי לפתור את הבעיה החלטנו לגייס את בוט-תמכור ולהקים מערכת משולבת הכוללת:
1. בוט ווטסאפ חכם ורשמי:
– מספק מידע ראשוני על רכבי היוקרה.
– מבצע סינון ראשוני של פניות.
– מותאם למקורות הגעה שונים (קמפיינים, פרסומים וכו’).
2. משפך סינון עם כמה מסלולים שונים – לכל מסלול איסוף מידע ושאלות מותאמות לכל פונה

מה כלל הפרוייקט?

  • ביצענו אימות העסק מול חברת מטא.

  • עשינו אפיון מעמיק של צרכי העסק והלקוחות, במסגרת האפיון פיתחנו תסריטי שיחה מותאמים לסוגי השירות השונים.

  • הקמנו את בוט הווטסאפ במערכת Manychat ע”פ האפיון.

  • ביצענו התממשקות למאגר הרכבים הממשלתי כדי לחסוך הקלדת מידע ידני ע”י הלקוחות.

  • יצרנו תהליך שבעל העסק יכול להוסיף את הרכבים שמופיעים לו בפרסום ולעדכן, כך שלקוחות שמגיעים מהפרסום רואים בבוט את הרכבים שראו בפרסום.

  • עשינו הדרכה לצוות רכב תלפיות על השימוש במערכת.

מערכות שעבדנו איתם

התוצאה:

01

סינון יעיל:
- הפחתה משמעותית בזמן המושקע בלידים לא רלוונטיים
- זיהוי מהיר של לקוחות פוטנציאליים איכותיים
- מיקוד המאמצים בלקוחות המתאימים ביותר

02

שיפור תדמיתי:
- מערכת מקצועית התואמת את מיתוג החברה
- חוויית משתמש איכותית ויוקרתית
- בידול מול המתחרים

03

התייעלות תפעולית:
- חיסכון בזמן עבודה
- אוטומציה של תהליכים חוזרים
- ניהול יעיל של מלאי הרכבים

ליצירת קשר וחיפוש רכבים

הבנה: להבין את הלקוח ולשקף את זה בשיח

איך אתה מזהה את צרכי הלקוחות שלך באמצעות התקשורת שלך?
איך מתוכנן העובד בוט שלך בצורה שיוצרת חווית משתמש טובה ונעימה?
כיצד אתה משתמש במשוב מלקוחות כדי לשפר את המוצרים או השירותים שלך?
האם יש לך יכולת להתאמה אישית של המוצרים או השירותים שלך לצרכים הייחודיים של הלקוחות?

מערכת ערכים ומסר:
הערכים והמסרים המרכזיים שהעסק מעביר

איזו מערכת ערכים מניעה את העסק שלך ומה היא משקפת?
מהם המסרים המרכזיים שברצונך להעביר ללקוחות שלך?
איך את מתקשרת את הערכים והמסרים הללו בשיווק, מכירות ובתקשורת העסקית שלך?
מה המהות שחשוב לך להעביר?

שפה: הטון, הסלנג והביטויים הייחודיים לעסק

מה סגנון התקשורת שלך עם הלקוחות?
איזו אנרגיה אתה רוצה לשדר: קלילות, כבדות וכו’?
האם יש לך ביטויים, סלנג, קיצורים ייחודיים, מושגים בשפה העסקית שלך?
מה הדברים הקבועים שאת מסבירה/אומרת בשיחות עם לקוחות?

נוכחות ונקודת מבט:
האופי הייחודי של העסק והגישה הייחודית שלו

מה הופך את העסק שלך לייחודי ומיוחד?
איזו גישה או פילוסופיה מאפיינת את העסק שלך?
מה המיקוד העיקרי של השירותים או המוצרים שלך?